Thursday, August 27, 2009

Kelibat Si Penyair - Azlan & The Typewriter

Buah tangan terbaru daripada Lan bekas vokalis Meet Uncle Hussain yang kini menubuhkan band baru dikenali Azlan & The Typewriter. Adakah Meet Uncle Hussain mampu bertahan dengan ketiadaan Lan yang telah sinonim sebagai vokalis mereka sebelum ini? Apa-apa pun selamat melayan Kelibat Si Penyair dari Azlan & The Typewriter yang sememangnya mantap dalam persembahan Pentas Pilih Kasih akhir baru-baru ini di TV2. Huh...


Kelibat si Penyair

Di atas Kaca
Terpancar Satu cahaya
Berlari Ku Pergi
Untuk Tahu apa Di sana

Suara yang Merdu
Memanggil-manggil namaku
Wangian Terhidu
Menusuk Ke dalam Tubuhku

aaa-aah
Oh-ohhhhh
Oooh-oooh

Yeaahhhyeah
Indahnya Bila
Ku celik mata
Bagai hidup semula
Kerana Dia
Aku Begini
Hidupku penuh Bermakna
Takkan Lagi Mempersiakannya

Di bawah langit
Malam aku hanya sendiri
Ku renung awan
Airmataku berlinangan

Tersentuh Hatiku
Bilaku mendakap kamu
Penyuluh Gelapku
Jalan yang aku tuju

aaa-aah
Oh-ohhhhh
Oooh-oooh

Yeaahhhyeah
Indahnya Bila
Ku celik mata
Bagai hidup semula
Kerana Dia
Aku Begini
Hidupku penuh Bermakna
Takkan Lagi Mempersiakannya

Yeaahhhyeah
Indahnya Bila
Ku celik mata
Bagai hidup semula
Kerana Dia
Aku Begini
Hidupku penuh Bermakna
Takkan Lagi Mempersiakannya.(2x)

aaa-aah
Oh-ohhhhh
Oooh-oooh

aaa-aah
Oh-ohhhhh
Oooh-oooh

1 comment:

  1. bagiiii akuuu walaupun org kataa meet uncle hussain akan bungkus tanpa ketiadaan Lan....ttp situasinyaa sekarang performance lan dan mesin taipnyaa ituuuu agak kosong tanpaaa ader soul...ttp segalanyaaa tak dapat ditebak pada masa hadapan!!!!

    ReplyDelete