Friday, May 1, 2009

Selamat Hari Pekerja

Selamat Hari Pekerja diucapkan kepada semua para pekerja. Tidak kiralah walau apa pun pekerjaan anda sama ada daripada peringkat bawahan hinggalah ke pihak atasan. Kedua-duanya saling memerlukan untuk mengukuhkan lagi sesuatu jabatan atau organisasi. Jika tidak, pincanglah ia! (serius ni).


Kepada yang masih lagi tanam anggur tu, macam mana? dah ada hasil ke? bak sekilo! huahuahua... Kalau takde keje, carilah keje. Memang tak dapat nak dinafikan, skang nih memang susah nak carik keje. Tak payah la nak pilih-pilih sangat. Keje dulu apa yang ada, sambil-sambil tu bleh la cari peluang lain yang lebih baik. Paling penting loan masa study dulu kena la bayo. Jangan wat lupa lak. (aiyark!loan MARA yang bulan lepas lum bayo lagi la.eheks..)


Tahniah pada adik-adik yang dapat masuk U, kalo tak dapat takpe. Banyak lagi peluang lain yang ada. IPTS bersepah tapi kena tengok la dulu sama ada course yang nak amik tu ada MQA ke takde. Karang dah penat-penat blajo, skali takde MQA. Sape yang susah? Sendirik mo ingat la ek! :p

No comments:

Post a Comment